Известие

Collapse
No announcement yet.

термо датчик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • термо датчик?

    Здравейте колеги, появи се следният проблем:
    При студен старт колата работи нестабилно все едно губи цилиндри,а когато вдигне температура работи и върви идеално възможно ли е термо датчкика на инжекциона да е за смяна,FES-a не открива нищо мотора е 2.5 190 кс
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    Много работи са възможни - по-добре потърси разбиращи хора, които имат нерви да се занимават и да търсят.
    Моята, откакто съм я взел - при някаква междинна температура около 30-50гр. пали от третия път, а при напълно студена и напълно топла няма никакви проблеми.
    Нямам време някой път като идвам в София да се обадя на някои от хората разбиращи тук, защото в Плевен на никой не му се занимава да търси причините.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #3
      И тук в Русе са едни майстори, нямам думи...
      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
      155 2.0 16V ....евридейката
      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
      ex. 155 1.8 8V

      Comment


      • #4
        И тук в Русе са едни майстори, нямам думи...
        sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
        155 2.0 16V ....евридейката
        ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
        ex. 155 1.8 8V

        Comment


        • #5
          Правил ли си адаптация на дросела?
          П.С Преди знам че колата ти беше на бензин,но нещо ми се върти в главта че сега си на LPG или бъркам,ако е да ще ти споделя моя опит.

          Comment


          • #6
            Минах на газ Боби , а как се прави тази адаптация на дросела? Като я запаля сутрин на бензин освен ,че не работи правилно се опитва и да гасне а когато подам газ в движение глъхне и не може да се изфорсира , а когато се позатопли става невероятна
            sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
            155 2.0 16V ....евридейката
            ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
            ex. 155 1.8 8V

            Comment


            • #7
              Щом като загрее всичко е 6, едва ли е от адаптация на дросела. Газовото има ли OBD връзка към ECU-то на мотора?
              Ако няма, опитай няколко дена да покараш само на бензин и ако се оправи, тичай да ти регулират газовата.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Любчо с OBD корекция ми е газовото казаха, че е пи добре и избрах този вариант
                sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                155 2.0 16V ....евридейката
                ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                ex. 155 1.8 8V

                Comment


                • #9
                  Тогава не би трябвало бевзиновото ECU да се бърка от газовото но никога не се знае. Притеснявам се, че ако пуснеш адаптация на студен мотор а той не работи добре, ще стане манджа с грозде. Най-добре е адаптацията да направиш през МES (FES). Там като я пускаш е описано точно какво трябва да правиш.

                  Сега погледнах, че през FES май не става за твоя мотор.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:05.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Моята беше с подобни симптоми и при сутрешно палене все едно не работеше на всичките цилиндри и ако я оставих на обороти гаснеше,това така за 20-30 секунди и всичко се оправяше.При мен беше от буталцата на газовите дюзи,предполагам някое е изпускало цяла вечер и колектора се пълни,та при сутрешно палене става веселба,бензин и пълен колектор с газ.Пробвай нещо и ако не стане тогава адапатия на дросела.Вечер спри газта от кранчето на бутилката и после изгори ако има нещо останало по трасето,ако на сутринта запали и всичко е ОК отговора е ясен.Иначе адаптацията става като откачиш минусовата клема за 30мин.-1час и след това правиш процедурата,даваш на контакт за 90 секунди,след това връщаш контакта пак за точно 90 секунди,след това палиш и оставяш колата да работи на празен ход докато загрее и се включи перката,през това време не пипаш педала на газта,след като загрее и се включи и след това изключи перката гасиш и накрая палиш и караш 15-20 км. в различни режими,бавно бързо и т.н. а щях да забравя това се прави на студен мотор,тоест дай добре вечерта откачи клемата и сутринта направи адаптацията.
                    Ама и аз как го написах,дано съм бил полезен.
                    __________________

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                      Здравейте колеги, появи се следният проблем:
                      При студен старт колата работи нестабилно все едно губи цилиндри,а когато вдигне температура работи и върви идеално възможно ли е термо датчкика на инжекциона да е за смяна,FES-a не открива нищо мотора е 2.5 190 кс
                      Същия двигател , същите симптоми, само че аз нямам газ.
                      Оправи се от смяна на свещи.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря на Любчо и Боби сърдечно ,колега свещите ми са на 2000км NGK iridium съмнявам се да се корени в тях проблема
                        sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                        155 2.0 16V ....евридейката
                        ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                        ex. 155 1.8 8V

                        Comment


                        • #13
                          Колега, би ли пояснил къде са тези инструкции в МЕС? Не видях такива, при мен има бутон ЕXECUTE И ТОВА Е ВСИЧКО.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от SilverArrow Покажи съобщение
                            Колега, би ли пояснил къде са тези инструкции в МЕС? Не видях такива, при мен има бутон ЕXECUTE И ТОВА Е ВСИЧКО.
                            Ако се отнася до мен въпроса, впоследствие видях, че няма. (дописах го в поста си)
                            Виждам че в меню "параметри" може само да се провери дали адаптацията е минала успешно.
                            Очевидно процедурата е такава, каквато я описва Боби.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Да, благодаря.
                              Впрочем предполагам, че ако адаптацията се прави със софтуер, процедурата с 90-те секунди е ненужна... Поправете ме ако се лъжа.

                              Comment

                              Working...
                              X